Правила и условия

Правила и условия – BetterVision.bg – Сайтът за по-добро Зрение!

Телефонен номер: 0885 18 13 95
Имейл адрес: office@bettervision.bg
FaceBook: https://www.facebook.com/BetterVision.bg/

Доставка:

Доставка на следващия ден се отнася за всички поръчки, подадени преди 14:00 ч. от понеделник до петък. Поръчки след 14:00 часа ще бъдат обработени на следващия работен ден. Поръчки, направени след 14 часа в петък, ще бъдат обработени на първия ден от следващата седмица. BetterVision.bg се стреми да доставя всички продукти в рамките на 1-3 работни дни в повечето случаи. Ако има очаквано забавяне на доставката на даден продукт, наш сътрудник ще се свърже с Вас, за да Ви информира. Поръчките се изпращат чрез куриерска фирма Speedy, Рапидо или Еконт до най-близкия до Вас офис на куриерската фирма. Ние ще положим всички усилия, за да изпълним в разумни срокове Вашата поръчка, но ние няма да носим отговорност за загуби, причинени при късно доставяне. Ако продуктите не са доставени в рамките на предполагаемото време за доставка, което цитираме, моля свържете се с нас по телефона или по електронна поща и ние ще се опитаме да гарантираме, да получите поръчката си възможно най-бързо или, ако желаете, може да отмените поръчката си. Моля, имайте предвид, че докато пратките, изпратени с международна въздушна поща, обикновено пристигат в рамките на 4-10 работни дни, някои пратки може да отнемат повече време. Моля, поръчайте от BetterVision.bg достатъчно време предварително, за да предотвратите всяка загуба или разочарование, произтичащи от времето за доставка, тъй като не можем да бъдем отговорни за това.

БЪЛГАРИЯ

Ценa на доставка за всяка поръчка:

  • До офис на Спиди или Рапидо – от 3.50 до 4.90 лв;
  • До точен адрес в цяла България – 4.90 до 9.00 лв;
  • До офис на Еконт – от 3.50 до 4.90 лв.

За поръчки на очила и рамки за очила над 50 лв доставката е безплатна за България.

BetterVision.bg доставя до всички международни дестинации.

Ще бъдете известени автоматично за разходите за доставка, преди Вашата поръчка да бъде обработена и изпратена към Вас.

 

Сигурност

BetterVision.bg се ангажира да гарантира, че информацията Ви е безопасна и сигурна. За да предотвратим неоторизиран достъп или разкриване, ние сме въвели електронни, физически и управленски процеси и процедури, за да защитим и осигурим информацията, която събираме онлайн. Сайта разполага със сертификат за сигурност – SSL и всяка изпратена или получена информация от Вас се криптира.

Проверки за сигурност – осигуряване на доверие

Сигурността на посетителите на BetterVision.bg е от първостепенно значение, поради което периодично сканираме целия сайт за нередности и зловреден код, за да гарантираме сигурна среда за нашите потребители и купувачи. Извършваме рутинни проверки за сигурност, за да се уверим, че данните за профила, които сте предоставили, гарантират, че те са валидни. Наш сътрудник може да Ви се обади по телефона или да получите е-мейл от нас от office@bettervision.bg с цел изясняване на Вашата поръчка или покупка. Ако не сме в състояние да проверим част от информацията в профила Ви, това може да доведе до поискани допълнителни проверки за идентификация, за да ви помогне да потвърдите данните за профила и поръчката си. Това може да доведе до задържане на поръчката до проверките за сигурност в деня преди посочената от Вас дата на доставка.

Плащане

След като получите пратката в най-близкия офис на куриерска фирма Speedy или Rapido, вие можете да отворите и прегледате продукта. След като се уверите, че това, което сте поръчали е налично, трябва да заплатите сумата за поръчката на служителите в офиса на куриерската фирма (наложен платеж).

Условия за връщане

Знаем, че ще бъдете доволни от покупките си от BetterVision.bg, но може да има случаи, когато ще трябва да ни върнете продуктите. Ако това се случи по време на отваряне на опаковката пред служител на куриерската фирма, можете да върнете продукта без да заплащате неговата сума, но ще заплатите сумата по връщането му. Ако желаете да върнете продукта след като вече сте го платили и взели от офиса на куриерската фирма, моля свържете се с нас на е-мейл или на телефон, за да обсъдим какво точно се е случило и какво е състоянието на продукта. Можете да върнете продуктите закупени от нас в 15 дневен срок.

Елементи, повредени при доставка

Ако по време на доставка има повреди на Вашите продукти и стоки, моля, свържете се с нас още при отваряне на пратката в куриерската фирма. Съобщете ни за щетите в рамките на 3 работни дни, ако сте взели продукта и сте го отворили у дома си на по-късен етап. Ако елементите са явно повредени при получаването им, най-добре е да подпишете съответно текста за обратна доставка на превозвача. Продуктите трябва да се върнат в оригиналната опаковка заедно с всички аксесоари и документация. След като ги получим обратно в нашия склад, можем да заменим продукта или напълно да анулираме поръчката Ви.